Alla inlägg den 9 september 2009

Av Hanna - 9 september 2009 22:24


Jag har dragit igång en ny blogg som jag tänkte jag skulle testa istället. Blogspot. Favoritstället!

Men - jag har glömt bort vilket bloggnamn jag valde!!! Hur i hela friden är det ställt i mitt huvud?!

Jag kan alltså inte logga in!!


Herregud vilket stolpskott jag är.




Av Hanna - 9 september 2009 22:18


Som rubriken antyder, jag funderar på att strunta i den här platsen. Jag tycker inte att den känns rolig...  Den känns lite nybörjaraktig. Inget kul eller spännande. 


Orkar inte skriva om dagen heller. Känner mig nere nu. Hoppas att det är högst tillfälligt.



Av Hanna - 9 september 2009 21:11


Jag har redan skrattat högt ett par gånger! Shit vilken underhållning!


Man tackar!



Av Hanna - 9 september 2009 18:31


Medan jag velar och funderar på saken kommer jag fortsätta att blogga här. Och kanske så vänjer jag mig och börjar gilla eländet!


Snart börjar väl matchen? Den ska jag se. Och efter det blir det Idol. Jag har ju lite sovmorgon i morgon.



Och varför denna nedstämdhet? Är det förkylningen som spökar eller är det pms? Eller är det något annat...?





Av Hanna - 9 september 2009 18:04


Jag vet inte om jag riktigt gillar det här nya. Bloggplatsen.


Det känns konstigt och främmande. Inte alls lika tryggt och hemtrevligt som på Bloggagratis.



Ska jag byta ställe kanske? Jag får nog fundera på det.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards