Alla inlägg den 2 september 2009

Av Hanna - 2 september 2009 20:56


Det har varit en helt ok dag på jobbet idag. Förutom att jag inte mått så bra då. Men annars har det varit bra. 


Jag har en bra känsla.


I morgon är maken hemma och kan nog lämna barnen, skönt för mig, men jag tror att jag tänker ta en sovmorgon ändå. Jag är förkyld och behöver nog sova ut lite. Ingen behöver få veta. Och vi har dessutom flextid. Och jag behöver inte förklara mig!


Av Hanna - 2 september 2009 17:27


Vilken tröttonsdag det har varit idag. Som alltid efter att jag jobbat kväll är jag svintrött! Samma med kollegan. Vi vaknade liksom inte... Men vi har trevligt ihop! Mycket tystnad, då vi kan jobba, men också en hel del skratt! Skönt!

Jag gillar henne. Många tycker att hon är lite svår att få grepp om, men jag har inga svårigheter med henne! Kanske hon trivs med mig?


Inget utöver det vanliga. Lite vattenkrig på eftermiddagen med vännen. Barnsligt och tramsigt men så himla roligt! Särskilt när jag vinner.


Chefen verkar lycklig över sin nya kompis! Strålar liksom om honom. Kul för honom då.


Jag var och köpte mig den söta muggen som jag tittat på ett tag. Röd med vita prickar. Livar upp lite i rummet. Rummet ja, stökigt som bara den fortfarande, måste ta tag i det någon dag snart, men i övrigt! Gillar sååå att sitta där jag sitter nu! Socialt ju!


Annars... tråkig lunch jag hittade i frysen.


Och så är jag förkyld. Jäkla skit. Så himla trist och jobbigt, det drar ner mig. Och så tråkiga mail med mamma. Orkar inte ens gå in på det. Har sparat mailkonversationen om jag behöver gå tillbaka till den någon gång. *förträng*


Son och make på fotbollsmatch. Tjejerna spelar data och jag sitter här. Ska snart äta lite, vilket tjejerna redan har gjort.


Ska slappa och ta det lugnt bara.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards